sentits
La necessitat d’assajar nous recorreguts i formats narratius que partissin del contacte, la implicació i l’experiència, va aparèixer amb el naixement dels meus dos fills. En aquest moment obro una nova porta per investigar i comprendre des d’una dimensió corporal. Aprendre des de la implicació, la presència i la vivència.
|
1. entre el lloc i l’espai
|
Projecte que emergeix del treball corporal realitzat amb les alumnes de 4t curs del Grau d’Educació Infantil de la Fundació Universitària del Bages.
Es tracta d’un projecte interdisciplinari que, a través de la dimensió corporal (l’exploració de l’espai, el lloc, la posició i el ritme), permet un diàleg amb l’entorn i amb un mateix des d’on obrir preguntes i reflexions sobre la tasca educativa. El projecte finalitzà amb una exposició itinerant que es va inaugurar al Centre Cultural El Casino de Manresa i ha passat per diversos espais com el Centre d’Art Lo Pati d’Amposta, el Centre d’Arts Contemporànies de Vic i el Centre d’Art Santa Mònica. |
2. sentits
Realitzat a
Escola Bressol Xelsona 2008-2011 Amb el suport de Ampa Escola Bressol Xelsona i Xarxa d’Educació del Solsonès. |
Taller d’experimentació sensorial per a nens i nenes d’1 a 3 anys. El relat és el fil conductor d’un recorregut sensorial on els nens i les nenes entren a representar personatges, moments, sensacions i contextos tot experimentant i entrant en relació amb diferents materials i situacions.
|
3. formacions per a mestres, pares i mares
|
Espais de formació que des d’una dimensió corporal i espaial, ens posen en situació per inventar i experimentar nous espais i situacions d’aprenentatge.
Formacions realitzades a: Escoles Bressol del Solsonès, Escola el Vinyet Solsona, Fundació Pilar i Joan Miró Mallorca, Nau Escola Palma de Mallorca. Universitat Autònoma de Barcelona, Universitat de Vic, Fundació Universitària del Bages. |